Bewertungen von La Cubanita Den Helder

Neue Beurteilungen

5.0
Marjolijn
13 Mai 2022

Ik had mijn bestelling geplaatst met levertijd 20.00 , helaas kwam het al 20 minuten eerder. Ik was wel thuis maar mijn zoontje nog naar bed aan het brengen dus dan is het niet zo handig dat er al eten komt, gelukkig heb ik een oven ;-) Voor het zelfde geld was ik nog helemaal niet thuis geweest, dus als er eten eerder wordt bezorgd is het misschien handig om even contact op te nemen met de klant. Het eten zelf was overigens erg lekker!

Ik
18 April 2022

Snel bezorgd en was weer smullen

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen.

Dylan ter haar
23 Januar 2022

Bezorger was er snel maar het eten proefte half gaar en de hamburgers zagen er uit als of zevnog bevroren waren dus die niet durven eten we zijn betere kwaliteit gewent

Geniet
21 Januar 2022

Lekker gegeten

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor uw feedback!!

Bianca
9 Januar 2022

Heerlijk gegeten! Bezorging was stipt op tijd. Hapjes lekker van smaak

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen! Bedankt voor uw feedback

Rico
4 Januar 2022
Karin Braaf
3 Januar 2022

Snelle bezorging, heerlijk eten en goede kwaliteit! Fijn dat er ook in Julianadorp wordt bezorgd, zo hoeven we niks te missen....

Antwort von La Cubanita

Super fijn om te horen! Bedankt voor uw review

Afra
26 Dezember 2021

Had iets warmer gemogen, verder alles op orde en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor uw feedback! We zullen er op letten

Annemieke
26 Dezember 2021
Petra de boer
26 Dezember 2021

Heerlijk gegeten, en keurig op tijd bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Antwort von La Cubanita

bedankt voor uw feedback! fijn om te horen!

Marco Vos
25 Dezember 2021

Was niet best,leek wel of het magnetron voedsel was.niet mooi gebakken .erg bleekjes allemaal.de sauzen en get brood waren wel goed

Alex Hendriks
25 Dezember 2021

Bezorging was op tijd alles was heerlijk

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen!

Cathalijne
18 Dezember 2021

Porties zouden iets groter mogen, voor mij gevoel zijn opties kleiner dan wanneer je in het restaurant zou eten. Hadden voor 2 volwassenen 9 tapas met brood en was net voldoende.

Hein
11 Dezember 2021

Heerlijk gegeten en supersnelle bezorging.

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen.

P. Hoogendoorn
9 Dezember 2021

Eten was heerlijk, behalve cheesecake en het brood (deze was helemaal stuk en verkruimeld en er zat ook geen aioli bij) maar de bezorging was te triest voor woorden. Het is dat ik geen 0 sterren kon geven... Ik had 17.30 uur besteld en voor bezorgtijd 18.30 uur gekozen. In de bevestingingsmail was de bezorgtijd opgeschoven naar 19.20 uur. Om 19.45 uur gebeld waar mijn bestelling bleef. Uiteindelijk om 20.30 uur kunnen eten. 😡 Ze deden er wel 2 cheesecakes bij voor de late bezorging maar deze bodem was zo zompig dat ze deze waarschijnlijk toch vanavond hadden weggegooid want dit kon niet meer verkocht worden.

Jonker
29 November 2021

Eten was goed warm. Goed verpakt. Op tijd geleverd en smaakte prima!! Top.

Gerhard
27 November 2021

Bestelling was een kwartiertje te laat kan gebeuren alleen bij de zalm zat geen toast bij dat vond ik erg jammer !!

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal compleet was. Wij zullen er op letten!

Burger
2 Oktober 2021

Het eten was heerlijk. In januari ook besteld tijdens de lockdown. Maar dat was helaas niet zo best. De smaak is echt verbeterd. Alleen vind ik de maaltijden wel prijzig voor wat je krijgt.

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor uw feedback!

Manon
26 Juni 2021

We hebben erg lekker gegeten en er erg van genoten! Het enige verbeterpuntje wat mij betreft is dat er meer groente opties mogen zijn voor als je vegetarisch bent. Nu was het vooral veel kaas, aardappeltjes en stokbrood. Oja de maiskolfjes waren wel erg lekker!

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u er van genoten heeft.

Ria
4 Juni 2021

Het was weer Top👍

Femke
1 Juni 2021
Marjan
31 Mai 2021

Heerlijk gegeten, was fantastisch.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lucette
29 Mai 2021
Bianca
23 Mai 2021

Snelle goede levering en prima kwaliteit. Wij hebben echt lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Fijn dat jullie lekker hebben gegeten!

Janine
22 Mai 2021

Heerlijk gegeten met een personal touch voor de verjaardag die we vierden. Superleuk!

Wim
21 Mai 2021

Wij kijken uit naar het moment dat jullie weer gewoon open kunnen zijn.

Antwort von La Cubanita

Wij ook hopelijk tot snel!

Patrick
9 Mai 2021

Bestelling op afgesproken tijd klaar. Goede ontvangst en het eten warm mee. Geen klachten. Toppie gedaan.

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen dat jullie lekker hebben gegeten!

Lidewij Bakker
8 Mai 2021

Super lekker! Snelle bezorging!

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen! Tot de volgende keer.

Shelley
5 Mai 2021

Goed verzorgd, lekker vers en nog lekker warm bij aankomst

Ruud
2 Mai 2021

Alles was top! Lekker snel klaar en heerlijke gerechten

Antwort von La Cubanita

Fijn dat jullie genoten hebben!

vermeulen
1 Mai 2021

45 minuten te laat geleverd dan door hun aangegeven, en de saus en champion bij de varkenshaas was vergeten. beetje jammer, normaal is het prima

Antwort von La Cubanita

Goedenmiddag, dat is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses! Ik zal contact met mijn collega's opnemen om dit te bespreken.

Ria
1 Mai 2021

Was heerlijk. Alles was goed warm. En mooi op de afgesproken tijd. Super 👍

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor de leuke reactie, fijn dat jullie genoten hebben

Danny van der Wal
28 April 2021

Smaakte weer heerlijk, en bezorging was stipt op tijd.

Antwort von La Cubanita

Fijn om te lezen!

Marlea
26 April 2021
Afra
19 April 2021
Alie van Soeren
19 April 2021
M.
14 April 2021
Alicia&co
11 April 2021

Eten was perfect! Alles keurig op temperatuur, goed van smaak en bestelling was compleet. Bezorging was exact op tijd en erg vriendelijk. Goede ervaring en voor herhaling vatbaar!

Antwort von La Cubanita

Wij zijn blij dat u tevreden bent!

Mad
9 April 2021
Isaura
5 April 2021

Eten werd bezorgd op het tijdstip wat ik had aangegeven! Alle tapas waren nog lekker warm, sausjes zaten goed verpakt! Duidelijk welk sausje hij welke tapas hoorde.

Antwort von La Cubanita

Super om te horen, fijne pasen!

marlea
5 April 2021
crans
5 April 2021

prima eten en bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ik
4 April 2021

Heel goed en ze belde netjes dat het iets later werd

Antwort von La Cubanita

Wij zijn blij dat u tevreden bent, fijne pasen!

Afra
3 April 2021

Het systeem heeft niet ons nieuwe bezorgadres willen veranderen. Meerdere pogingen gedaan waardoor het leek dat het goed stond en uiteindelijk bij de bevestigingsmiddelen toch het oude adres.

Fam. Schouten
1 April 2021

Toppers, zoals altijd heerlijk gegeten!

Antwort von La Cubanita

fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten!

marlea
25 MĂ€rz 2021
Dennis
23 MĂ€rz 2021

Heerlijk gegeten erg leuk ingepakt en meer dan verwacht .

Antwort von La Cubanita

Wij zijn blij dat u genoten heeft!

Ed Lukas
22 MĂ€rz 2021

Lekker en goed verzorgd een aanrader Prima op tijd geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Wij zijn blij dat u tevreden bent!

Afra
21 MĂ€rz 2021

Alles goed warm. De zoete aardappel was heerlijk maar doordat er saus was doorgelopen in de verpakking was het een slappe friet geworden.

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen dat het in de smaak viel!

Ik
21 MĂ€rz 2021

Heel goed !!

Antwort von La Cubanita

Super!

Sanne
20 MĂ€rz 2021

Was top, super lekker!! Meer dan zat ! Misschien klein tipje, even op de site erbij zetten voor hoewel personen zo'n tapas box is. Hoeveel moet je hebben per persoon, dus dat was even uitzoeken voor ons. Uiteindelijk kwamen wij op 1.5 box per persoon ongeveer :)

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt, wij zullen uw tip meenemen voor de toekomst!

Tamara
19 MĂ€rz 2021

Super geregeld, heerlijke gerechtjes en stipt op tijd!

Antwort von La Cubanita

Dat horen wij graag!

RĂ©mon Koopman
15 MĂ€rz 2021
Dirk Van. Tongeren
13 MĂ€rz 2021

Prima in orde

Antwort von La Cubanita

Top!

Peter
11 MĂ€rz 2021

Op afgesproken tijd geleverd. Warme tapas goed verpakt en prima op temperatuur. We hebben smakelijk gegeten.

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen dat jullie hebben genoten!

Margriet Zeypveld
7 MĂ€rz 2021

We hebben volop genoten van de Tapas. Heel tevreden over de bezorging en de gerechten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

We zijn blij dat jullie tevreden zijn!

Elly
7 MĂ€rz 2021
Douwe
6 MĂ€rz 2021

Deze keer viel het tegen, bestelling is denk ik langer als de vorige keer onderweg geweest. Was minder warm en de garnalen kroketten kon je geen kroket noemen waren helemaal stuk en plat. Verder was het wel lekker maar twijfel wel of we het voor de derde keer bestellen.

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit meenemen naar de toekomst. Fijn dat de rest wel in de smaak viel!

Nicole
2 MĂ€rz 2021
Marielle
28 Februar 2021

Veel keuze, op tijd bezorgd en nog goed warm. Borden netjes opgemaakt/verdeeld. Goed verpakt, zodat alles blijft zitten. Sausjes in losse bakjes, handig! En voorzien van tekst bij welk gerechtje het hoorde. Lekker gegeten!

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten!

Shar
27 Februar 2021

Dit is de derde week in a row dat we eten hebben besteld...dus je kunt wel stellen dat het in de smaak valt. Bedankt weer!

Antwort von La Cubanita

Super om te horen, tot snel!

Samantha Smith
24 Februar 2021

Heerlijk genoten! De bestelling kwam op de afgesproken tijd, vriendelijke bezorger, eten was nog goed warm en alles keurig verpakt. Wij gaat zeker vaker bestellen bij La Cubanita!

Antwort von La Cubanita

We zijn blij dat jullie genoten hebben!!

Velzen
23 Februar 2021

Het was erg lekker alleen miste we iets meer rubella bij de zalm.

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen dat jullie lekker hebben gegeten! Wij zullen uw feedback meenemen en voor extra wensen kunt u altijd een opmerking achter laten bij uw bestelling.

Renate
22 Februar 2021
Patty
22 Februar 2021
Fam Abell
20 Februar 2021

Hij was weer erg fijn!!

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen dat jullie lekker hebben gegeten!

Patrick
19 Februar 2021
LoĂŻs
16 Februar 2021

Eten was heerlijk, alleen bezorging duurde erg lang. Had als bezorgtijd 18.15u gekozen en kreeg de bestelling pas een uur later. Het was dan wel Valentijnsdag en snap dat het druk was, maar zou fijn zijn als we bericht hadden gehad dat het later zou worden i.v.m. de drukte.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten. Vanwege de drukte met Valentijnsdag hadden wij inderdaad wat moeite met de bezorgtijden. We zullen uw feedback meenemen voor in de toekomst!

André
15 Februar 2021

Zondagmiddag een bestelling gedaan voor aflevering om 18.30. Omdat om 19.00 de bestelling er nog niet was en omdat vanwege de avondklok onze gast uit Alkmaar om uiterlijk 20.00 hier weg moest heb ik gebeld. Mijn bestelling lag al in de auto en zou zo komen. Twee minuten later kreeg ik een mailtje dat de bestelling klaar was en zou worden bezorgd. Om 19.17 uur werd de bestelling bezorgd en moesten we snel de boel opeten omdat onze gast anders te laat was. Helaas waren de gehaktballetjes niet geleverd, wel hadden 2 blikjes drinken gratis gekregen. Vanwege de tijdsdruk heb ik niet gebeld. De kwaliteit was goed maar omdat de bestelling 47 minuten te laat kwam geniet je er toch minder van omdat er tijdsdruk was ontstaan. In het verleden heb ik meerdere malen hier besteld en afgehaald en dat ging altijd prima, het voordeel van zelf halen is ook dat de warme producten veel warmer zijn. Ik zal niet meer laten bezorgen en afhalen zal ook nog wel even gaan duren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Onze excuses voor de late bezorging. Door de enorme drukte op Valentijnsdag konden wij helaas niet de service bieden die u van ons gewend bent. Fijn om te horen dat het eten gesmaakt had en voor de volgende keer kunt u altijd bellen als u een gerecht mist, dan zorgen wij dat deze op een later tijdstip bij u wordt bezorgd.

Melissa
15 Februar 2021

Wat fijn dat er inmiddels ook in Julianadorp bezorgd wordt! We kregen het eten 45 minuten na de gekozen bezorgtijd, maar kregen wel netjes een mailtje toen de bezorger onderweg was. De bezorgster was vriendelijk. Het eten smaakte erg lekker. Er zaten voldoende sausjes bij. Helaas was zaten er stukjes zeeduivel tussen de kip honingmosterd. Dit is mis gegaan denk ik. Al het eten is goed verpakt. En op de sausjes staat precies voor welk gerecht het is. Erg handig! Al met al hebben we heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten. We zullen uw feedback mee nemen.

Patricia Smit
14 Februar 2021

Heerlijk gegeten, ik miste alleen mijn gehaktballetjes helaas!

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen dat u lekker heeft gegeten. Voor een gerecht dat mist kunt u ons altijd bellen dan komen wij hem zo snel mogelijk na leveren.

Shar
13 Februar 2021

We hebben echt heerlijk gegeten! Alles werd stipt op tijd en warm geleverd. Natuurlijk wordt de sfeer van het restaurant gemist tijdens het eten, maar de smaak hadden we in ieder geval wel te pakken 😉

Antwort von La Cubanita

Fijn om te horen!

Afra
12 Februar 2021

Heerlijk

Ria
12 Februar 2021

Het was super lekker ... alleen was de zalm zoek , toast had ik wel . maar geen Zalm. ( denk dat die onderweg de zak was uit gezwommen đŸ€”)

Douwe
7 Februar 2021

Heerlijk gegeten, ruime keus in tapas. Bezorgster vriendelijk en op tijd. Warme gerechten goed van temperatuur en allemaal keurig verpakt. Een aanrader!

Brigitte Drok
4 Februar 2021

Het was heerlijk en keurig op tijd bezorgd!

Maaike
3 Februar 2021

Heerlijk gegeten. Hopelijk volgende keer weer in het restaurant

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen. We zien jullie graag weer snel in het restaurant inderdaad. Hopelijk tot snel!

martijn vermeulen
30 Januar 2021

Lekker gegeten hele vriendelijke bezorgster

Diana
30 Januar 2021

Netjes op tijd bezorgd, en erg lekker. Ik was een broodje vergeten te bestellen, en had meteen gebeld, en het was geen probleem om erbij te doen. Echt super!! 👍 Maar we hopen dat we binnenkort weer gewoon uit eten te kunnen bij jullie. Daar kijken we al naar uit 😉đŸč Het was weer heerlijk Bedankt

Shirley
26 Januar 2021

Erg lekker, goed geregeld!

Thomas Van den Akker
22 Januar 2021

Heerlijk gegeten en alles warm en goed van smaak.

Laetitia
18 Januar 2021

Was erg smakelijk en een fijne bezorging

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen!

Patty
16 Januar 2021

Zoals altijd heerlijkđŸ˜‹đŸ‘ŒđŸ»

Sjak
10 Januar 2021

Leveren keurig op tijd Eten was heerlijk Goed warm Enige minpunt was de slappe patat Maar voor decreet top

Patty
8 Januar 2021

Zo gek we zijn op de kip/pasta salade bestellen er altijd 4 vonden we het vanavond iets te nat, jammer

Patrick
2 Januar 2020

Het eten kwam keurig op tijd en was smakelijk zoals gebruikelijk. Goede temperatuur en netjes verpakt. Tot de volgende keer!

Antwort von La Cubanita

Super! tot de volgende keer.

Anno
2 Januar 2020

Zure champions en slappe kroketjes/kip Gebeld maar werd gezegd dit nooit eerder te hebben gehoord. Jammer want vorige keer was het goed bevallen. Nu zonde van t geld en eten..

Antwort von La Cubanita

Jammer om te horen over uw mindere ervaring. We zullen de feedback gebruiken!

Samantha
31 Dezember 2020

Oeps, de aardappeltjes waren niet meegeleverd, wel voor betaald. Geeft niet, zal druk zijn geweest door oudejaarsavond. Het was wel weer lekker even goed!

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen dat het heeft gesmaakt, Voor een volgende keer kunt u bellen als u wat mist dan komen wij het meteen naleveren.

Jan Nebbeling
30 Dezember 2020
joshua
26 Dezember 2020

Eten viel tegen voor het geld

Antwort von La Cubanita

Jammer om te horen. We zullen de feedback gebruiken.

Jacqueline
25 Dezember 2020

Uitstekend. Vanochtend besteld. Op de afgesproken tijdstip geleverd. Het eten was nog keurig warm en alles smaakte. Kortom, voor herhaling vatbaar. La Cubanita bedankt!!

Antwort von La Cubanita

Super!

monique
25 Dezember 2020

de warme tapaxbox kwam goed warm aan en alles smaakte goed. werd op gevraagde tijd met een glimlach bezorgd.

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen!

Sigrid Botzen
24 Dezember 2020

Helaas misten er gerechten En was het lauw en al het gefrituurde was zacht, erg jammer

Tom Staring
23 Dezember 2020

Het eten was lauw, kwaliteit viel tegen , niet voor herhaling vatbaar helaas, jammer hóór.

Kessens
20 Dezember 2020

Helemaal top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjan
18 Dezember 2020

Jammer dat de chorizo kroketjes aan een kant zwart verbrand waren. Verder erg lekker.

Stacey
18 Dezember 2020

Heerlijk gegeten! Alles goed en kruidig van smaak en een leuke note bijgevoegd :)

Ronald
14 Dezember 2020

Super lekker gegeten, ook op de afgesproken tijd. Een foutje met de bezorging werd ook top en snel opgelost dus zeer tevreden over de bestelling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paulien van der veen
13 Dezember 2020

Was erg lekker en op de afgesproken tijd bezorgd

Antwort von La Cubanita

Fijn dat jullie genoten hebben!

Ria
11 Dezember 2020

Top

Antwort von La Cubanita

Super!

Sanne
6 Dezember 2020

Het duurde maar 50 minuten voordat het eten geleverd was. Bovendien was het nog goed warm en de bezorger was vriendelijk. Er was een klein foutje in de bestelling, wat bij onze vorige bestelling ook al zo was, dus nu hadden we toch even gebeld. We zijn vriendelijk te woord gestaan. Het missende gerecht werd alsnog geleverd binnen tien minuten. We hadden dat niet verwacht als oplossing en vonden het ook wel zielig om een bezorger te laten komen voor een klein dingetje, maar ik wou het toch even noemen omdat het zeer klantvriendelijk is! Ik kan niet wachten om weer te bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

We zijn heel blij dat jullie uiteindelijk genoten hebben!

Louise
6 Dezember 2020

Dit keer viel het een beetje tegen. Normaal altijd super lekker! Nu kwam onze bestelling half uurtje later dan aangegeven, en daardoor denk ik ook zo erg slap en lauw.Helaas daardoor niet alles opgegeten. Volgende keer beter!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

We hopen dat jullie volgende keer weer helemaal tevreden zijn. Bedankt!

Patty
4 Dezember 2020

Weer top, heerlijk gegeten😋

Antwort von La Cubanita

Fijn dat jullie lekker hebben gegeten!

Janey
30 November 2020

Was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Daar zijn we blij om!

Alie
29 November 2020

Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Gelukkig!

Richard
28 November 2020

Vindt eerlijk gezegd het concept niet geschikt voor afhalen. Begrijp dat jullie je best doenmasr wekomensnel maarweer richting het restaurant

Antwort von La Cubanita

We zien jullie graag wanneer de horeca weer compleet opengaat!

Vera Disco
27 November 2020

Ik mis de 6e ster! Ontzettend lekker en een hele goede service. Netjes verpakt en zelfs nog warm! Dat kan niet anders dan dat het bereid is door toppers

Antwort von La Cubanita

Wij missen de zesde ster voor deze beoordeling! Bedankt!

Wegner
27 November 2020

Half uur te laat geleverd en alles was lauw

Louise
22 November 2020

Zooooooo lekker!! Goed verzorgd, netjes op tijd, lief kaartje erbij met een bedankje erop. Kost wat, maar dan kun je ook echt genieten. Elke keer opnieuw gewoon verrukkelijk!

Antwort von La Cubanita

We zijn blij dat jullie tevreden zijn!

Patricia
21 November 2020

Heerlijk gegeten! Ik miste alleen de cocktails 😁

Antwort von La Cubanita

Goed om te horen! Hopen dat de horeca weer snel opengaat en jullie in ons restaurant weer een lekkere cocktail kunnen drinken!

Debby
15 November 2020

Prima eten, bestelling was exact op tijd

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor de leuke beoordeling!

Koopman
13 November 2020

Vandaag meerdere tapas boxen besteld en heel blij met het eten. (Aandachtspunt voor het team: pak het meest vochtige product onderin de tas in, bij ons was dit de bovenste en tijdens het uitpakken werd alles nat van de marinade) smaak was perfect!

Antwort von La Cubanita

Fijn dat jullie genoten hebben! En bedankt voor de tip, ik ga het meteen in het team gooien.

Ria
13 November 2020

Echt Top. Eten goed warm. Tyd die ik aan gegeven had hebben jullie je aangehouden. En een leuk persoonelijk berichtje als dank dat we bij jullie besteld hadden 👍👍👍👍

Antwort von La Cubanita

We zijn heel blij dat jullie genoten hebben!

Anke goede
9 November 2020

Heerlijke hapjes, koude en warme. Precies waar we zin in hadden. We gaan dit zeker vaker doen

Antwort von La Cubanita

Fijn dat jullie genoten hebben!

RJ
9 November 2020

Brood was mega hard, eten was niet meer warm. Super jammer voor zoveel geld. Voor ons nooit meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

We vinden het ontzettend vervelend om te horen dat jullie niet tevreden zijn. We gaan het onmiddellijk intern overleggen. En we hopen dat u ons nog een kans wilt geven. Excuus!

Kessens
8 November 2020

Zeer tevreden, heerlijk eten, goed warm en vooral de kip/pasta salade onze favorietđŸ„ł

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von La Cubanita

Bedankt voor de recensie! Fijn dat jullie genoten hebben.

martijn
31 Oktober 2020

3,50 voor “brood met aoli” schandalig , brood was niet groter als een bolletje en het top punt was toch wel 2 keer aoli en 1 tapenade , thee lepeltje was genoeg geweest om de hoeveelheid brood er mee te smeren

Louise
31 Oktober 2020

Ongelofelijk lekker gegeten weer! Leuk (en lekker) dat er wat nieuwe gerechtjes zijn toegevoegd! Wij zijn fan😍

Lidewij Bakker
31 Oktober 2020

Snel bezorgd en super lekker!!!

Karin Braaf
30 Oktober 2020

Heerlijk gegeten, genoeg keuze van de kaart. Bezorging in Julianadorp zou fijn zijn. De hamburgertjes blijven favoriet!

Stephanie
24 Oktober 2020

Snelle bezorging, goede kwaliteit en erg genoten!

Ria
24 Oktober 2020

Top top. Zelfs de pepermuntjes zaten er bij

Harry Spek
24 Oktober 2020

Echt heerlijk gegeten. Goed warm en op tijd afgeleverd. Met sausjes er netjes bij. Alle hapjes zeer smaakvol, en nette hoeveelheden. Blij dat we in deze periode hiervan kunnen genieten.

Fem
23 Oktober 2020

Iets later bezorgd, maar het eten was weer heerlijk!

Braaf
23 Oktober 2020

Eten was prima. Heb liever de bestelling per bord. Is gemakkelijker uitdelen. Bovendien lijken de porties kip met honing en de zeeduiveltjes erg op elkaar. Dat is verwarrend.

Nancy
8 Juni 2020

We hebben genoten van het eten en super service!! Per abuis vergeten een gedeelte van de bestelling mee te geven, maar deze werd zeer snel nabezorgd met gratis cheese cake erbij! Top geregeld!

ria
1 Juni 2020

alles was heerlijk , bestelling mooi op tijd. Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kessens
1 Juni 2020

Weer heerlijk gegeten, goed warm bij bezorging, helemaal top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Casper
26 Mai 2020

Prima. Merkt toch wel een verschil met in het restaurant, maar dat is logisch. We hebben ieder geval thuis weer een keer kunnen genieten van La Cubanita. Hopelijk tot snel in het restaurant!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nancy
24 Mai 2020

Heerlijk gegeten!!! Zeker aan te raden!

Dick Kwak
24 Mai 2020

Goed verzorgd en erg lekker

Fam Grootjans
23 Mai 2020

Het was echt super snel gebracht, goed warm nog en het was heerlijk. Alles goed gebakken en wat een perfecte oplossing van je sausjes los. We hebben weleens eerder gegeten in het restaurant zelf en dat was ook altijd heerlijk en nu leek het net alsof we toch in het restaurant zaten. Zo goed was het gemaakt Helemaal top!!!!

Een fan
22 Mai 2020

Was precies op de gevraagde tijd, en fantastisch verzorgd. Heerlijk gegeten!!

Cynthia
22 Mai 2020

Eten werd op tijd geleverd, alleen niet volledig. Na gebeld te hebben werd de rest binnen 10 minuten gebracht. Dit is wel een slordigheidje, maar het eten was echt heerlijk..

Eric
19 Mai 2020

Keurig gemeld wanneer er bezorgd zou worden en op die tijd werd het eten ook bezorgd. Lekker, smakelijk klaargemaakt, goed warm en met alle sausjes erbij. Heerlijk gegeten!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilse
17 Mai 2020

Heerlijk gegeten. Bezorging netjes op tijd. Ennige puntje de bakjes waar het eten in zit kan niet tegen de hitte waardoor de sappen er uit lopen en dat doet best zeer als je dat niet door hebt.

Harry Spek
16 Mai 2020

Smaak was prima. En netjes, warm, op afgesproken tijd bezorgd. Heerlijk diner met meerdere gerechtjes. Beperkter aanbod dan in restaurant, begrijpelijk. Toch voldoende keus. Prachtig zo. Blij dat dit kan bij jullie!

Nicolé
15 Mai 2020

Heel lekker eten. Snel geleverd.

Ria
11 Mai 2020

Was heerlijk en binnen een uur was het al bezorgd ondanks dat het moederdag wad. Top 👍👍👍👍. 5 sterren waard

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Meijke
11 Mai 2020

Bezorging kwam precies op tijd super. Alles was netjes verpakt in/op plastic tapasschalen. De warme tapasschaal was wel gesmolten door de warme dus niet hittebestendig. Wellicht is daar een alternatief voor. We hebben lekker gegeten, beetje spanjegevoel thuis ipv op vakantie

Patrick Berbers
11 Mai 2020

Kwaliteit van het geleverde eten was goed, punctualiteit perfect. 18:30 afhalen en om 18:30 was het ook klaar.

Kessens
11 Mai 2020

Super lekker goed warm als het bezorgt wordt, wij zijn fan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

André
10 Mai 2020

Hoewel niet besteld en ook niet berekend kreeg ik 2 bakjes tapenade en 2 bakjes aieola. Omdat ik geen brood had besteld heb ik deze sauzen moeten weggooien. Is helaas toch een vorm van verspilling. Ik zal hier zeker vaker bestellen of afhalen want verder ben ik zeer tevreden.

Jeroen
9 Mai 2020

Ik vond het vers, warm en erg lekker. Er zat genoeg saus bij. De bezorging was snel en vriendelijk.

Ellen Hofmeijer
6 Mai 2020

Niet mij ding het is het net niet

Terpstra
6 Mai 2020

Goedemiddag, Wij vonden de kwaliteit van het eten niet bijzonder. Spareribs zagen er niet mooi uit. Kip was ook niet lekker leken op kipnuggets? Al met al niet voor herhaling vatbaar ,

Kareltje
6 Mai 2020

Ik denk dat iedereen zijn best heeft gedaan maar in het restaurant bestellen en eten is echt fijner dan de bestelling mee naar huis nemen. Het blijft minder warm, alles staat in een keer op tafel , of je moet het opwarmen waardoor minder lekker is... Mooi alternatief voor deze rare tijden maar laat ons maar aan een tafeltje ìn het restaurant eten 😊

Bianca Scheffer
4 Mai 2020

Het eten had wat warmer gemogen en ik had voor 2,75 extra stokbrood en extra aīoli besteld , de extra aīoli had ik wel ontvangen maar geen kruimel stokbrood, ik had dus nu ook de aïoli over. De smaak van het eten was wel goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janey
4 Mai 2020

Was weer heerlijk

Jan
4 Mai 2020

Heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M Bierma
3 Mai 2020

Heerlijk gegeten! Echt mijn geld waard! En bezorgd op de afgesproken tijd

Paulien van der veen
1 Mai 2020

Lekker gegeten. Wat wel lastig is zijn de bakjes sauzen bij welke warme gerecht hoort. Bij de koude tapas zet was dat wat duidelijker.

Sas
1 Mai 2020

Was de tweede keer dat we bestelden eerste keer was echt top erg smaakvol en het was echt heet dat we het op tafel zette dat was een dikke verdiende 6 sterre waard,nu bestelde we omdat onze dochter jarig was.Hamburgertjes waren te lang.Was niet super warm. Kip in honing mosterd de saus was dit keer appart waardoor het niet de smaak had die we gewend waren en het dus minder smaakvol was en juist hier een hele schaal van hadden voor de kids.Was jammer waardoor kids ook niet alles op hadden,dit keer.

Afra
30 April 2020

Super netjes ingepakt. Nog warm. Alleen de meloen was erg hard. Kan er ook lactosevrij gekozen worden?

Henk
28 April 2020

Natuurlijk is het leuker om bij La Cubanita uit eten te gaan. Het is er altijd lekker en gezellig. Nu dat even niet kan, is het een geweldige ervaring dat ook bij de afhaalmaaltijden de kwaliteit en verzorging net zo goed en lekker is. Een dikke pluim voor het hele team. Blijf gezond en lekker koken.

Claudia
28 April 2020

Netjes op tijd gord verzorgd en was heerlijk

N. Baas
28 April 2020

Heerlijk!

Gerhard
28 April 2020
Dmit
27 April 2020

Vond het geld niet waard.

Karin Braaf
27 April 2020

Eten was heerlijk, alsof we in het restaurant waren. Vooral de hamburgertjes waren overheerlijk! Nu nog bezorging in Julianadorp, dan is het perfect.

Bianca
26 April 2020

Heerlijke tapas thuis gegeten! Aanraders zijn de kaaskroketjes, gamba’s en de spareribs.

Simone en Raymond Tromp
26 April 2020

Wat was het genieten, we kijken er naar uit dat de het restaurant weer open gaat. Kunnen we gewoon langer genieten. Én dank voor de verrassing😘

S Jacobs
24 April 2020
Patrick
24 April 2020

Eten was weer lekker... Hoop dat er nog meer gerechten op de kaart bij komen.

Fam Das
24 April 2020

Heerlijk gegeten en alles was nog warm; opgehaald in Den Helder, woonachtig in Julianadorp

Marion van Egmond
22 April 2020

Het was heerlijk ..... oo tijd en warm ...... we hebben genoten

Inge
20 April 2020

Prima service! Op de afgesproken tijd geleverd en heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Unknown
20 April 2020

Is niet wat we verwacht hadden. Niet echt warm vlees was erg donker tot aangebrand Bestelling was niet compleet. Wel het aanbod gehad bij een volgende bestelling een gratis schaal te krijgen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renate
20 April 2020

Drie kwartier later dan besteld. De gehaktballetjes waren fabrieksgehakt en weinig smaak. Rest was wel goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Krista
20 April 2020

Keurig!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lisa Kessens
20 April 2020
H & T
19 April 2020

Was erg lekker en goed verzorgd. Wij zeggen blijven aanbieden, ook na de Corona tijd.

Kim
19 April 2020

Top!

Nancy
18 April 2020

Erg lekker, stipt op tijd! Voor herhaling vatbaar!

Janneke
17 April 2020

Het was super lekker en krokant!

Pepijn
14 April 2020
Jacq
14 April 2020

Was super lekker. Warm eten en optijd bezorgd Aanrader!!!

Eric
13 April 2020

Gemakkelijke keuze op de website, perfect op tijd bezorgd. Lekker eten, voldoende en door de keuzes erg gevarieerd. Was een heel gezellig paas diner. Dank jullie wel voor de hele goede service!.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renske Haasnoot
13 April 2020

Het koude gedeelte was grotendeels lekker. Bij het warme gedeelte maar twee dingen. De rest was qua smaak en substantie (door het lang warm houden in aluminiumfolie) niet lekker. Niet wat ik van jullie gewend ben.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Caroien
12 April 2020

In deze tijd een heel goed alternatief

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Evelyn
9 April 2020

Het afhaalmenu was top, lekker en als vanouds. Mooi initiatief om in deze tijd toch heerlijk "uit eten" te gaan. Kan het iedereen aanraden.

Leonie
9 April 2020

Was prima. Wel anders dan vorige x bezorgen, maar heerlijk gegeten.

Thomas
8 April 2020

Gewoon lekker!

Portier
7 April 2020

Super service, precies op tijd geleverd en heerlijk gegeten...een aanrader ! đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ˜‹đŸ˜˜

Marielle
6 April 2020

warme eten is niet echt warm

Laurey
6 April 2020
Marcel
6 April 2020
Thamar
5 April 2020

Superlekker! En goede bezorging! Alles zorgvuldig ingepakt en nog goed warm.

Elke
5 April 2020

Bezorgtijd van een uur is acceptabel, vriendelijke bezorger. Het eten zelf was helaas niet warm. Ook was het 'soppig' geworden doordat het gesloten verpakt werd. We hadden wat meer hoeveelheid van de porties verwacht voor dat geld. Wij zullen helaas niet nogmaals bestellen. Wel was de carpaccio erg lekker ;)

Theo Groothof
5 April 2020

De levering was zoals afgesproken en het eten was zoals altijd heerlijk

Maria
5 April 2020

Het eten was super. De bezorger erg vriendelijk.

Raymond
4 April 2020

Was super, snel bezorgd, goed heet en smaakte heerlijk

Melissa
2 April 2020

Heerlijk gegeten, bezorging op tijd

schotman
1 April 2020

prima op tijd, lekker warm, keurig verzorgd. voor herhaling vatbaar

Bianca
1 April 2020

Egt top hoor...mijn man was heel blij met de tapas verrassing...zeker voor herhaling vatbaar..

Mieke
31 MĂ€rz 2020

Eten was heerlijk .goed warm . Omdat het mijn verjaardag was . Dit gaan we doen. Bedankt voor de service.

Mandy
30 MĂ€rz 2020

Zaterdagavond hebben wij diverse tapas bij jullie besteld. Met name om de horeca een hart onder de riem te steken. We waren erg teleurgesteld over hetgeen wij ontvingen. Ten eerste ontbrak een geheel gerecht (de kip pasta salade). Ten tweede was het geheel koud. Ten derde hebben we in totaal 12 hele zoete aardappelpatatjes gehad met twee niet te definieren stukken ertussen. Tenslotte lagen er bij het gerecht Meloen met Ham twee kleine afgescheurde helftjes ham. Het was erg karig! We hebben 40€ betaald voor deze bestelling. Onze trek verdween direct bij het aanzicht (karig) en de smaak (koud). Twee keer hebben wij contact gezocht per mail waarop niet wordt gereageerd. Wij zullen zeker niet nogmaals gebruik maken van deze bestelservice.

Hans Greveling
30 MĂ€rz 2020

Eten werd keurig op tijd bezorgd. Eten was slecht verpakt waardoor het koud was. Brood was zo keihard dat het niet te eten was, beloofde aiolie en tapenade niet bijgeleverd. Teleurstelling alom. Vroeg mij ook af waar de kosten voor transactie voor zijn. Kortom dit bedrijf is nog niet gereed om maaltijden thuis te bezorgen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
30 MĂ€rz 2020
HB
30 MĂ€rz 2020

Makkelijk bestellen en normale prijzen. Op tijd bezorgd en prima voor elkaar. Lekkere gerechtjes! Zou nog wel iets warmer mogen... dus wellicht een verbeterpuntje qua bezorgen en warmhoud methode?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Petra
29 MĂ€rz 2020

Het afgehaalde eten was nog goed warm. We hebben er lekker met zijn drieĂ«n van gegeten. We love the cheese cakeđŸ„°

Jan
29 MĂ€rz 2020

Lekkere maaltijd!

Saskia van Raalte-van der Wal
29 MĂ€rz 2020

Het was echt superlekker, jammer genoeg was door de drukte wel vergeten het brood (voor de aioli en tapenade) toe te voegen.

Jeroen
29 MĂ€rz 2020

Het eten was verrukkelijk! Lekkere hapjes allemaal waar we met het hele gezin van kunnen hebben genieten. Hoe leuk is dat! Omdat de bezorging wat lang duurde was er een flesje cava bij gedaan om het goed te maken. Was helemaal niet nodig geweest, maar wel super attent! Gaan we zeker nog een keer doen!

Dan Tromp
29 MĂ€rz 2020

Erg lekker, en ook nog een verrassing erbij gekregen. Hoop dat iedereen gezond blijft dat we snel weer op lokatie kunnen genieten.

Kessens
29 MĂ€rz 2020

FANTASTISCHđŸ„łđŸ„łđŸ„łđŸ„ł

René
28 MĂ€rz 2020

Prima oplossing om te bezorgen tijdens deze Corona periode, wij waren tevreden.

Michel
28 MĂ€rz 2020

Makkelijk en duidelijk te bestellen, en exact op tijd geleverd. Prima!

Gb
28 MĂ€rz 2020
Lin
26 MĂ€rz 2020

We mistten de aardappeltjes maar hadden in plaats daarvan niet bestelde kaaskroketjes. De zoete aardappelfriet was heel slap. Verder was het prima en hebben we heerlijk gegeten.

Willeke
26 MĂ€rz 2020

heerlijk en echt warm thuisbezorgd !!

Ron van Dijk
26 MĂ€rz 2020

Was op afgesproken tijd bezorgd, alles was zoals we gewend zijn heerlijk. Alleen de verpakking kan misschien iets beter maar ik begrijp dat het voor jullie ook even zoeken is wat het beste is om te gebruiken. Wij gaan zeker nog een keer bestellen.

Tamara
25 MĂ€rz 2020

Goede porties 2 boxen en brood genoeg voor 2 volwassenen en kind

Leonie
25 MĂ€rz 2020

Heerlijk! Goed verpakt. En keurig op tijd.

Anoniem
23 MĂ€rz 2020
Martha
22 MĂ€rz 2020

Was niet echt heet meer maar is ook niet mogelijk denk uk. Beetje te weinig besteld. En sausjes mag wat minder.

Mdr
21 MĂ€rz 2020

Goed geregeld met afhalen, precies op tijd. Eten was lekker

Lc
21 MĂ€rz 2020

Het eten was redelijk, sommige gerechtjes lekkerder dan de andere gerechtjes. De zeeduivel was smaakloos en de champignons niet goed doorbakken. Bezorgservice was goed geregeld.

Alison
21 MĂ€rz 2020

Was allemaal super goed geregeld. En het was super lekker

Debby Seijkens
20 MĂ€rz 2020

Netjes op tijd, warm, veel, machtig lekker! Was weer heeeeeeeerlijk

T. Iet
20 MĂ€rz 2020

Super lekker, goed warm, ruime porties!